2008!!

Nu är det nytt år, iaf blev helt ok kväll. Uom det imorgon, pussss!!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm, förmodligen.. Har aldrig tidigare bussat till Polen tex, har aldrig tidigare gått Kungsholmen..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha hade inga..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Noops.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, och tur var väl det!

5. Vilka länder besökte du?
Egypten, Polen o Kreta.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Hmm, säkert! Jo en pojkvän på vinterhalvåret!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Polenresan, första dagen i klassen, skolavslutningen, farmors flytt, 29 maj... 

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag kom in på Kungsholmen helt klart, o att jag fixat barnvaktsjobb!

9. Största misstaget?
Misstaget?? Fleraflera!!!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
näe, lite småförkyld dock..

11. Bästa köpet?
Bra fråga.. Kanske VB-parfymen? Eller mina mysiga pyamasbrallor ;)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Säkert julklappar:S o en viss teleräkning..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hmm, att jag kom in på Kungsholmen, Tjejerna i nya klassen,

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!! Slapp min pestiga klass!!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Festat kanske? Njäe, har all tid i världen att göra det, kanske gjort saker för andra, det blir ett av mina nyårslöften..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt ned tid på en viss person...

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen i Egypten.

19. Blev du kär i år?
Njaäeäaeäaeäaeäaäa...

20. Hur många one night stands?
Bwah, nada!

21. Favoritprogram på TV?
Grey's o AFV!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, inte någon.. NÅGRA!

23. Bästa boken du läste i år?
The Kite-runner

24. Största musikaliska upptäckten?
Nada

25. Något du önskade dig och fick?
BArnvaktsmojjet, gymnasieplats på Kungsholmen (gud vad jag tjatar), Burberry-parfymen ;), smyckesskrin osvosv..

26. Något du önskade dig men inte fick?
En egen laptop, farfar..

27. Årets bästa film?
Simpsons the movie!!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Hade folk här! O 3 dagar efter Kungsholmens intagningsprov:S.. 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Pojkvän (även då jag hade något liknande i slutet på sommaren..)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Rosa, stickat, jeans (börjat använda kjol o klänning för första gången någonsin typ ;D)

31. Vad fick dig att må bra?
Åka båt, vänner, sommar, sol, Kreta, Egypten, farmor, ERIK!!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Homer ;):P?

33. Vem saknade du?
Farfar... Men honom saknar jag jämt :/.....

34. De bästa nya människorna du träffade?
Tjejerna i klassen!! Älskar dem redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0