Happy birthday to me, happy birthday to me...

Japp idag så är jag sexton. Hmm, jag överlever nog iaf. Kan upplysa er om att min klass sjunger rätt falskt. Två gånger har de sjungit för mig. Sen när missar de en chans att jävlas med mig så har hört det en gång på svenska och en gång på spanska.. WOHO.


Först hade vi bild, var helt okey. Folk pratade med mig vilket jag inte gillar så överdrivet. Riktigt läskigt, efter bilden hade vi språk och fortfarande så var det massor med folk som pratade med mig (Yes nu låter jag mobbad). Näe men gillar mer att prata med vänner och inte folk sådär på måfå. Osocial, hell yeah! När folk som jag aldrig pratar med säger grattis till mig gör det mig lite rädd, haha. Fan vad mobbad jag är:P

Lunch helt okey. Jag åt lasagne och den var helt ok. So,, musik, svenska och sist engelska. Engelskan kollade vi på film vilket var rätt skönt. Jag, Izabelle och Nathalie gick hem till mig. Izabelle målade naglarna och Nathalie skrev punktskrift medan jag damsög och städade. Klockan sex kom gästerna, dvs min släkt.

Vi käkade, fikade, spelade spel, data, gameboy, gjorde läxor, lyssnade på musik osv. Sötaste händelsen på länge också; Joppe (=sexåring som är typ 1 meer lång) ska prova att lyfta/krama någon av oss kusiner. Han inser inte att han istället tar min kompis Izabelle och kramar om henne. Hon tittar ner på honom och han vänder upp huvudet och inser att det är en tjej han inte känner. Chocktillstånd!! Sen springar han och gömmer sig vid mig. SÖTUNGE!!

Mer om presenter och sådant kommer någon annan gång.


Kommentarer
Postat av: Patrikfredrikke

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-07-28 @ 08:06:10
URL: http://patrikfredrikke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0