Ledership, träffat barnvaktsfamilj och missag hos farmor!

Började med Social Science. Där blev vi indelade i grupper och i varje grupp blev one "the choosen one", däribland jag. Så vi fick uppgiften (utan att de andra visste om det) att bevaka hur gruppen arbetade. Min grupp var lite rörig, Julia gjorde typ allting då de andra typ sprang runt bara :P Det blev en prinsesskrona till slut, och jag folded a star som vi satte fast fram på kronan.

Sen hade vi teori i gympa, gah uninteresting... Långlunch då vi fick sluta tidigare dock, så jag, Ragna och Emelie åkte (Japp vi åkte buss de hundra meterna) till Västermalmsgallerian. Kollade på vantaroch mössor, HM har en jättesöt i vit fuskpäls, alldeles luddig. Sen var det en seeeeeg mattelektion kvar.. Och efter det så åkte jag mot brommaplan för att därifrån ta en buss iväg och träffa barnvaktsfamiljen:))

Det gick jättebra, ska hämta dem tillsammans med deras pappa veckan efter lovet. Guuuuud vad söta de var, och båda verkade gilla mig :). Stora flickan T på ett par år var urgullig med korkskruvar i håret och den lilla på snart 1 år var även hon jättesöt. Iaf mamman var jättetrevlig och de bodde jättefint. Vi satt och fikade,  ritade, lekte lite smått och sen läste jag en saga för dem medan mamman satt i telefon. SÖTA!

Ikväll ska jag hem till farmor på middag tsm med pappa, lillasyster, Ia, mamma och Ias mamma ska ha tjejmiddag tsm här (och tydligen räknas inte jag som tjej...). Men farmors mat är bästbästbäst så det är lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0