Barnvaktsmojjs, RIP och pilgrimssmycken...

Den första barnvaktsfamiljen var betalade lite för lite enligt mig så dem blir det inte, men så fick jag svar från en familj som vill ha hjälp att hämta deras barn på Kungsholmen och ta dem hem till Bromma. Perfekt för mig ju! Barnen gick/ska gå tydligen på dagis bara några hundra meter från min skola.

Iaf så idag var rätt skön, SoSc började vi med media. Mkt roligare än det vi sysslade med. Har gått och tänkt på det där med han Riccardo som misshandlades till döds på Kungsholmen. Såg ett gäng tjejer gå åt det hållet idag, när jag var påväg hem från skolan, med rosor i handen. Jobbigjobbigt.

Iaf så hade vi spanska, lyckades glömma min almanacka i SoSc så fick gå ner efter spanskan och hämta den. Då hittade jag och Tonima en väska innehållande en laptop på golvet i korridoren :S. Så gick ner och lämnade den på expeditionen.

På lunchen passa jag även på att köpa chokladrån, mumsimumsi. Kemin var SVÅR, fattade typ ingenting, men han gick igenom det en gång efteråt för mig vilket var muy bien. Bilden slapp ajg göra någonting, satt modell för några av tjejerna, så fick sitta hela lektionen med mp3n i öronen och stirra på en svamp :]

Sen åkte jag in till stan för att leta efter en väska ifrån Gina Tricot, fanns inte i butik ännu dock.. Sen hade Hallbergs Guld 30% på utvalda Pilgrim smycken. Är väldigt sugen på ett par örhängen men kunde tydligen bara köpa dem ihop med ett halsband i butiken jag var i. Hoppas på att de i Vällingby är virrigare och låter mig köpa bara örhängena, annars blir jag nog illa tvungen att köpa båda två, stackars mig ;)

Gud vilket blandat inlägg, har gått från en persons bortgång till mina shoppingbehov. Helt klart respektlöst, men iaf.. Kände inte pojken, men tänker på dig ändå. Hoppas du har det bra i himmeln!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle aldrig lämna mina barn (om jag hade några) till dig, du är den mest oansvarsfulla barnsliga sak som finns.

2007-10-08 @ 21:23:47
Postat av: Elsa

Vad gulligt av dig LILLASYSTER -.-
Ser ni vilken plåga hon är, suck...

2007-10-08 @ 21:36:05
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Indiemadmen

Thank you for the informative website

2007-12-27 @ 14:18:02
URL: http://indiemadmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0