Nytt mobilnummer, gymnasieintagning, Kungsholmen och promenad

Har numera abonnemang. Du som känner att du behöver mitt nummer och bör ha det kan ju höra av dig så kanske du får det.

Just gissa vem som klarade engelska-provet på Kungsholmen :D:D:D:D:D:D:D:D? Jo jag, sen klarade jag naturgränsen med 40 poäng också. Ligger precis på medianen :)). Ni anar inte hur glad jag är. mest för att jag klarade provet faktist. JAG KLARADE DET!!!!

Kom nyss in efter en promenad med Adam. ÄNTLIGEN har jag lyckats gnälla mig till att någon går på promenad med mig. Sen verkade t.o.m. Henrik sugen på promenad någon annan dag. Elsa brings nyttighet till folket!!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

nytt tel nr? tell me X)

2007-04-18 @ 16:31:14
URL: http://piipen.blogg.se
Postat av: Tonytindra

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-06-17 @ 11:48:08
URL: http://tonytindra.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0