Towday

Jaha. Började med att duscha vid halv sju. Var i skolan fem över åtta. På engelskan kollade vi på film "Shakespeare in love". Den var rätt bra, lite jobbig utan engelsk text men fattade handlingen. Själva pratet i teaterpjäsen var jag inte helt inne i. Gammelengelska är inte riktigt min grej.

Efter engelskan var vi tvugna att kolla på någon grupp som spelade arabisk, turkisk och sån musik i ljushallen. Vi satt och kollade på män som spelade musik och typ dansade omkring. Där satt vi i 90 minuter och sen hade vi teknik. Tekniken betydde mer klistrande och jag lyckades få golvet att passa(!!). Ellinor är typ väldigt bra på det där, hoppas på att höja teknikbettyget.. Eller har jag mvg i det? Aja skit samma.

Jag käkade knäckemackor med pojkarna i matsalen och sen gick vi till kiosken. Där stod vi tills jag skulle ta tunnelbanan in mot stan, alla önskade mig lycka till.Några skulle vidare till Brommaplan så jag åkte med dem. De peppade mig med glada ord, tankar och kramar i två stationer. Then I was on my own, vid det laget var jag även så nervös så jag ville kräkas. Mådde illa hela vägen till Kungsholmens gymnasium där jag skulle göra engelskaprov. Vet inte hur det gick och tänker därför inte tala mer om det.

Efter två timmar var jag klar och ringde mamma. Hon var tvärs över gata så vi tog tunnelbanan till Hötorget. Gick in i Adidasbutiken och kollade efter skor. Hittade inga men sen gick vi till "den-där-sko-butiken-vid-platan". Där hittade vi dem jag hade kollat på innan. Helsvarta Okapi Adidas med ljusrosa sulor och emblem. Mycket söta. Gick runt i stan, hittade inte så mkt.

Åkte till Blackanför att hämta ut mina omklackade skor och sedan hem. Hmm, imorgon blir det nog båtmässan. Får se, återkommer.

Kommentarer
Postat av: Boastri

I recomend this site

2008-09-16 @ 09:57:01
URL: http://boastri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0