Intervjuer

Hehe, fick nog inget av det jag skulle göra gjort. Kollade jeans men hittade ingenting, hittade dock jordens finaste fjädersolfjäder. Hehe, ska tillbaka och köpa på mig ett gäng maskeradmasker tror jag. Har iofs min vackra mask från tyskland menmen. In till SU, fick reda på att min registrering inte var klar, i.e. kom tillbaka på måndag. När jag knallade runt träffade jag på Tobbe och Natalia så jag och tobbe chillade runt lite, kollade olika anslagstavlor osv. Helt plötsligt ringde Student Consulting: intervju på måndag morgon (precis innan Kappahl intervjun). Sedan, 20 min senare, ringde Bright123 (lampbutik i Vällingby): intervju på söndag. Kompis det går bra nu!


Fick in fjädrar i näsan när jag skulle ta bilden så nu sitter jag och nyser. charmigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0