Utkast: Sept. 27, 2010

Hallå där. Var ett tag sedan som vanligt. Iaf, senaste tiden har jag chillat, pluggat och hängt. I veckan har jag haft föreläsningar tis-ons-tors som vanligt. I onsdags var jag och hängde i stan med Emilia, köpte finaste gröna mockajackan. Torsdags öppnad Bromma Blocks så jag åkte dit, trafikkaos, mötte upp mamma, kollade runt men var ganska tråkigt faktist. Mycket barnvagnar.

Fredags åkte jag över till farmor och hängde lite (efter att jag hade var i stan och hämtat upp min ålskinnsväskan i stan). Blev fika med henne och hennes goda vän och när jag kom hem till middagen hade vi sällskap av kusin Pipen; m itt trogna bloggfan. Gick och hyrde filmen "Precious" som var riktigt bra! Lördagen gick åt till att plugga, plugga och jogga. Sedan blev det även en promenix med Emilia och Jossan.

Söndags var jag, farmor och mamma på bio (efter ett mättande besök på Pallas) och såg "I rymden finns inga känslor". Söt film. Jag lämnade tillbaka min fina, fina jacka för modellen inte passade mig. Idag (eller igår om man tittar på klockan) så var jag först till Blackeberg för att hämta en bok, nähe, biblioteket hade inte öppnat, mot Vällingby, första dagen på jobbet, gick toppen. Personalen är supergullig! Kilade iväg på lunchen, budade hem en ny mockajacka och köpte ett par jeans. Sweet. Slutade kvart över 8 och sedan var det hem, äta och chilla!


 


New baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0