Miss Active

Precis hoppat ur duschen efter en springtur som gick galet segt. Ska snart in till SU för att kolla lite om vad för registreringar jag måste göra etc. Var ju på min första tyskalektion i förrgår, sjukt enkelt. "Hallo, ich bin Elsa. Ich komme aus Schweden.". Yeah. Iaf, sedan ska jag fixa typ tusen saker till, posta annas brev, boka körlektioner, leta kurslitteratur, leta jeans, anmäla mig till högskoleprovet samt friskis och svettis med mamma. Sen tänkte jag leta reda på ett bra efterrättsrecept att använda när moster kommer på middag i helgen. Btw, jobbintervju på Kappahl på måndag, håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Eldarmaia

Great site

2011-03-11 @ 15:49:00
URL: http://eldarmaia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0