Bästa utekvällen i Sverige?

Glömde berätta om när jag var ute med Emilia för några helger sedan, kan inte komma på när jag senast hade så roligt ute i Swe. Efter en middag med farmor drog jag till Emilia och efter lite väntan drg vi till v med hennes kompis d. Otaggad musik och galet otaggade tjejer vid oss. Så medan de satt där och sippade lite på ett glas kom jag flygande, dansande, vevandes med armarna: "kom igen, ställ dig upp, dansa, ha kul, shake it!!!". Galet dålig respons.Vi höll på att driva sönder med allt och alla. På Hells utlyste och emilia sedan en tävling om vem som kunde få tag i flest "kavajnäsdukar". Jag vann. Hahaha. Night to remember.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0