Arbetsintervju igen!

Sitter på SU. (nej inte längre, detta skulle publicerats för ca 8h sedan) Började morgonen på Blackebergs bilskola där jag hade min andra körlektion (den första var ju på Brommaplans trafikskola men tyckte läraren var ganska dålig och var inte riktigt nöjd). Han, Faozi, tyckte jag var duktig och jag fick öva på att starta och stanna längs med Zornvägen. Sedan var det hem, ta det lite lugnt och sedan iväg till KTH för att möta upp Simeon och Sibo på lunch. Blev falafel för min del.

Hängde med Simeon i ett par timmar då han hade långlunch och sedan for jag iväg till stadsbiblioteket, lämnade tillbaka en bok, iväg och handla mellis och sedan hit till SU. På väg på bussen ringde mobilen. Var Esprit i Vällingby så ska dit på intervju klockan 11 imorgon. Håll tummarna nu igen! Nu ska jag iaf tillbrina lite kvalitetstid med min makro-bok.

Update: Lampbutiksjobbet ringde och berättade att de gärna vill ha mig som anställd. Yessss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0