Working 9 to 5

Halloj. Inte mycket tid över till allt diverse just nu. Jobbajobbajobba, som tur är är det roligt. Monterar och hänger lampor, svarar på frågor om saker jag inte ens visste att jag själv kunde, pysslar och donar. Sen när jag kommer hem från jobbet så är det middag och sedan plugga. Igår satt jag till 2 med ekonomin. har hunnit med ett kapitel idag redan så tror jag ska sova tidigt och sedan hoppas på mer energi imorgon. Nu i veckan blir det jobb mån-, ons-, tors- och fredag. Irriterad på min tyskagrupp dessutom. Har en skrivuppgift och så ska man lämna in den till sin grupp och sen måste man ge feedback till gruppens medlemmar. Agh. Bara jag plus en annan person i hela tyskagruppen som lämnat in, ie. kommer få sitta med den där feedbacken på lördag nästa vecka efter tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0