Pipiiis

Inte så mycket att säga egentligen, jobbar som en tok, jobbat typ 8h varje dag sen i onsdags. Ledig igen på tisdag och sen är det jobb på onsdag igen. Jobbet går iaf jättebra, butikschefen berömde mig härodagen. Hon tycker jag har lärt mig massor om belysning och att jag säljer bra. Sweet. Hon sa dessutom att det är viktigare än att ha koll på datasystemet (har klantat mig så sjukt mycket, är alltid tusen steg i hur man levererar en beställning, retur etc, glömmer alltid ett steg, men nu börjar jag få kläm på det...)

Har fått resultatet på Makro-duggan också. Alla rätt. Visserligen kryssfrågor men jag var en av de sex (har för mig att vi är 123 pers i vår makrogrupp men tror inte alla gjorde duggan) som fick högst. Näst yngst på hela kursen, yngst av de med 10/10. Sjukt stolt iaf. O andra sidan har jag ju pluggat som en slav också. Mina dygn har gått ut på upp vid 10, till butiken, jobba till 17, springa till tuben, till su, föreläsning vills 8-9, hemma vid 10, äta middag och sedan sitta och plugga tills 1-2.. Wuho!!

I tisdags var jag iaf förbi Mia, träffade dessutom på Josefinaren och min kusin Pipis som jar börjar KG nu vilket betyder att jag får träffa henne mkt oftare. Hon sov här härom helgen btw, gick mig en avhyvling om att jag inte skrivit om det. Iaf, igår var jag på födelsedagsmiddag för Simeon, mysigt men kallt!! Var sjukt trött också, hade ju jobbat innan. Käkade god lasagne och fick hänga lite med some of my favourites. Saknade en hel del av dem (speciellt Roy som är i Riga och pluggar...) men ändå.




Pipis, för att lätta upp stämningen liksom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0