Livet snurrar

Jobbat hela dagen, ledig imorgon men sedan jobbar jag ons, tors, fre, lör, sön! Aah! Var uppe tidigt och joggade imorse, var faktist rätt skönt men kallt. Fått reda på svaren från duggan (lill-tentan) också och vad jag kommer ihåg att jag kryssat i så har jag alla rätt!! Gjorde ju två slarvfel men de tog ut varandra (minus och minus blir plus!). Imorgon ska jag iaf förbi Kungsholmen och hänga lite hos Mia :) Sedan blir det makroföreläsning. Ser fram emot helgen då jag först ska äta lunch med farmor på fredag och på lördagen ska jag på försenad födelsedagsmiddag hos Simeon.

Igår åkte jag hem till farmor, hjälpte henne med att plocka upp lite vinterkläder ur förrådet och sedan fick vi bråttom in till stan för att hämta ut våra biobiljetter, lite sena men det gick bra ändå. Mötte upp Matilda, gick och fikade på cafét i PUB. Sedan var det dags för bio, vi såg den svenska filmen "Tusen Gånger Starkare" som faktist hade lyckats fånga svenska skolan på film. Sedan var det hemåt för att ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0