Harfastnatpåfrånochmedduochskämslite.

Sålde bäst idag igen. Score. Insåg dessutom att jag lärde mig galet mycket igår genom att fråga butikschefen (som är jordens snällaste) tusen gånger. "Jaha, men då är du nog ute efter ett starkt allmänljus? Då är det bättre med en ljus plafond då du behöver massor av spots för att få ut samma effekt av spotlights.". Yeah! Stängde själv för första gången och så fort alla andra hade gått kom det tusen kunder med svåra frågor, såklart. I övrigt gick det bra och nu ska jag sätta mig och plugga. Dugga på lördag. Har gjort en testdugga och fick 7/10 så lär nog gå bra! Hunnit med feedback till min tyskagrupps inlämning har jag fixat dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0