Måndag, betygen sattes kl 13.00 idag. ahhhhh

Ahh, härlig dag, lämnade tillbaka alla böcker, städade ur skåpet, iväg till västermalmsgallerian och kollade på diverse, köpte lite småsaker till mina tjejor T&C som jag ska hämta på torsdag. Vill köpa en liten present till dem då jag förmodligen inte kommer hämta dem så länge till. Var iväg på religionen och halvsprang sedan till tuben och åkte till Vällingby för att möta upp farmor och kolla på jackor. Då jag är överdrivet petig hittade vi inget och begav oss för att fika på Pallas ist. Mamma kom och hämtade oss och sn hem för middag, thaaiiii. Nu ska jag ta och klippa gräset tror jag, seees!

Tisdag: Eriks utspring+flak, Eriks mottagning, försöka hinna till Martins mottagning
Onsdag: Picknick med spanskagruppen (den lärare jag haft längst på Kungsholmen), åka och handla med mamma till mottagningen
Torsdag: Hämta T&C, grilla med klassen hos Ragna, sova över
Fredag: Sofies mottagning, sitta nattvakt på båtklubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0