Härligt med långhelg


Hehehe, jag hittade nemo!! kulkul.


Känner mig galet seg, var med mamma och letade studentklänning idag
(sollentuna centrum och sedan iväg till Stinsen) och tror att jag hittade It, den ska bara pimpas lite. Sen blev det lite andra grejer också, som vanligt. Iväg för att kolla på glas.. Tror nog att jag får bege mig till NK och kolla, de har väl bättre utbud där? Vad säger du farmor? Vill du hjälpa mig att välja glas?

I förrgår satt jag iaf nattvakt på båtklubben, lättförtjänta pengar, like it. Dagen tillbringades i stan med Emilia, sedan vällingby och till sist födelsedagsfirande hos kusinerna. Jag flashade mina skills och visade att jag fortf är bättre än dem på att volta. Hah! De var mäkta imponerade och det är det som räknas!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0