9 dagar!!

Galet härlig söndag! Igår var det ju IB3-skivan så vi var där, jag var sjukt satsigt utklädd, 80's back! Var riktigt bra musik för att vara en skiva men den var rätt lugn annars. Drog rätt tidigt, blev inte till att dra vidare, sjukt mkt folk ute. Så var hem till Jossan där jag, jossan, emilia och guga satt och babblade innan vi gick och la oss. Sjukt mysigt!

Imorse lagade jag gröt till hela kompaniet innan jag och emilia drog hem till mig och bakade bröd. Har kirrat 4 limpor till mottagningen nu, samma som på min födelsedag: ett med feta och svarta oliver och det andra med soltorkade tomater och svarta oliver. Sedan skulle jag och Matilda kirra middag då det är mors dag, någon thai-räksoppa och sedan citronfromage blandat med limemarinerade jordgubbar under ett marängtäcke. Ahhhh, behöver jag berätta att jag är mätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0