10 dagar kvar!!!! Allting klart.

Inofficiellt är jag färdig med Kungsholmen nu! Sjukt skönt, tror proven gick bra. Sedan var det stan med emilia och senare kolla på glas med mamma. Fixade lite studentpresenter också:). Hem, middag, duscha etc, hem till emilia och fixa sig. Vi drog till utecompagniet (THE square) som var sjukt mobbat, det är liksom en fyrkant med rättigheter att sälja sprit? Kände mig lite som cattle, infösta i en hage med tillgång till mat och dryck...

Stack iväg till emilias kompis felix? som hade någon fördrink hemma hos sig och sedan iväg till v. Hade sjukt kul där, sedan iväg till hells där det var knökfullt och trist så vi drog till whiteroom där någon (ehm...) blev utkastad så bestämde mig för att följa med. Väl ute startade någon krig mot vakterna. "Känner du dig viktig eller? Du betyder ingenting för oss, vi behöver inte dig!!!". Sedan tog jag och emilia taxi hem till henne. Emilia testade på att prata i telefon med sig själv. spännande!

Idag var det stan där vi mötte upp Guga och gick o käkade på Vapiano. Nu hade jag tänkt baka bröd men glömde självklart köpa jäst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0