85 dagar till studenten. gah?

Ahh, sitter och segar och ska plugga lite. Fysik och tyskaprov i veckan. I fredags hade jag iaf middag, lyckades sjukt bra med maten. Kycklingfileer stoppade med pesto och soltorkade tomater, inlindade i bacon med creme fraiche brett ovanpå i en panna med soltorkade tomater och svarta oliver. yesssss. Skulle blivit rotfrukter till med de blev aldrig klara i ugnen så blev bara mitt hemmabakade bröd. Grekiskt lantbröd, ett med svarta oliver och soltorkade tomater och ett annat med fetaost istället för tomaterna (den där ragna alltså...). Brödet gjorde succé, supergott.

Efterrätt blev det vit chokladpannacotta med hallonsås, samma som till nyår (farmor, jag ska laga det åt dig någon gång. Tror du skulle gilla det!). Någon åt dock den sista som jag sparat åt mamma och pappa. Roy? Sen kollade på på the pursuit of happyness, fin film. Simeon och Emilia slaggade här och Emilia chillade kvar halva dagen. Chillade hela kvällen, skönt. Funderar på att ta en promenad i solen, dock lär jag ju halka och dö. Värt det?


Guapita innan hon åkte iväg på nån resa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har precis halkat in på din blogg här,, skulle bara säga att jag gillar den!

Kram!

/Anonym

2010-03-15 @ 16:21:19
URL: http://anonymastebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0