71

Hjälp, tiden går galet fort just nu. Kom hem från Hamburg i lördags, haft en jättehärlig resa. Får se om jag orkar sammanfatta den, misstänker att det inte kommer bli så. Nu är det iaf skola i fem dagar och sedan är det påsklov. Sweet! Nu ska jag sätta mig och plugga lite tror jag, tyska och biologiprov på torsdag. Och så kanske jag kan klämma in ett fysikprov där någonstans också? Får se får se.

Klippte btw håret imorse, har ingen aning om hur det blev, tror inte det blev så jämnt där bak. Menmen, mindre trassel iaf! I värsta fall får pappa fixa det på fredag...



Hehe okej, jag erkänner. Jag är fortfarande fett stolt över min mobils kamera;)


Kommentarer
Postat av: me

i like xD

2010-04-17 @ 23:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0