Spanien snart!

Shit, om 9 dagar sitter jag på ett plan till España för att vara guvernant (hehe, fancy word there) i fem veckor! Ska bli sjukt kul men har tusen saker att göra innan, allt från åka till skolan och hämta betyg till att klippa mig (vilket jag ska göra nu, ska dra om en kvart:)). Och så var det midsommar också. Btw en fiskmås sket mig i huvudet igår... Tänkte att det är sånt man bör notera och komma ihåg? Det ska tydligen ge tur vilket jag hade senare den dagen då några gäster spillde ut ett helt glas ramlösa över min baby (nu med namnet piggvar). Har suttit med hårtork etc. men nu funkar det som vanligt *pepparpeppar*.


Kommentarer
Postat av: Babak

Elsa ser ut som att du har mer tur än mig, ingen såg en fiskmås skita på dig. Simeon gjorde det för två år sen när en mås lassade av sig på mig och han vägrar glömma bort det ;)

2010-06-25 @ 01:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0