Nöjd tjej


Mitt glada, blåa, tyska nagellack



Är så sjukt taggad och glad atm. Lyssnar på baby you can drive my car, kanske är en av anledningarna till humöret? Och sen självklart att de förmodligen kommer riva flakförbudet helt imorgon bitti. Har mailat och haft mig och verkar som att de troligtvis inte hinner sätta upp skyltar (och därmed få förbudet att gälla) förrän slutet av veckan, och om förslaget går igenom kommer det ändå bara handla om området runt Sergelfontänen.

Jag och mamma har fixat hela dagen, städat, tvättat utemöbler, lagat rostbiff, fixat med dukar, diskat och räknat bestick etc. Heltidsjobb. Nu är det bara fixa maten, duscha och bädda om sängen typ. Lite så iaf. Ska nog ta och hoppa in i duschen strax, fotbollsmatchen mellan svenska och internationella imorgon följt av gubblunch. Jag är lite nervös to be honest, om 2 dygn är det massa folk här på min studentmottagning. Vart tog tiden vägen?

Kommentarer
Postat av: Felixalisha

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2012-05-22 @ 10:46:05
URL: http://felixalisha.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0