Intensiv vecka

Jag ska påbörja ett studentinlägg snart men det går lite långsamt to be honest. Dagarna efter den åttonde har jag iaf hängt med kompisar, mys. Onsdags var det Marcus mottagning, innan kom mina gamar Emilia och Anna över för att käka rester. Goodie. De chillade kvar hemma hos mig tills vi drog till Berns (vad hände med vakterna på Café Opera?). Hade sjukt höga tankar om stället då jag aldrig vart där men näe.. Salongerna där uppe är fina men lokalen där nere (där musiken var slightly better även om den var rätt dålig den med) luktade kiss, det läckte in genom det låga taket och var allmänt sunkigt..

Torsdag var det skolavslutning, kom lite sent men hann nog se allt väsentlige iaf. Tillbaka till skolan, fick betygen, riktigt nöjd faktist. Sedan blev det till att rusha iväg till Linneas utspring, hann precis! Flak (där jag träffade på Linn, Johanna, Tobbe och två andra KG-tjejor, namn?). Hem till dem och käka, spela kubb, hänga. Lite drama hanns med över telefon. Bra kväll ändå.

Fredag chillade jag hela dagen! tog väl nån promenad kanske? Sedan var det ut med Emilia, Anna, Laura, Karro och hennes kompis till V. Galet kul kväll som slutade på wr (efter ett stopp på hells) utan Laura då vi tappat bort henne men ändå hade hennes väska? Allting löste sig till sist. Galet kul kväll! Heeem och sooova!

Lördags var jag så sjukt seg, farmor kom över så hängde med henne och spelade maomao. Hemmagjord pizza till middag och sedan åkte jag med Anna och Emilia hem till Annas kompis Ida där vi mötte upp Laura och Ragna. De skulle ut men jag chillade bara där och njöt av sällskapet!

Söndags var det upp tidigt för att åka med mamma och Fildus till Arlanda. Hon är på språkresa nu, Frrraaancce. Jag och mamma har varnat för fransoser, vet inte om det gick hela vägen fram. Efter Arlanda åkte vi vidare till min moster (uninvited) och chillade lite för att sedan hänga på dem till Täby C. Hittade min Plånbok!!! Fortfarande sjuuuukt nöjd med den. Love it!

Igår började jag med att skypea med min barnvaktsfamilj i Spanien, eller bara mamman då. Vi kirrade lite resedetaljer, åker ju om två veckor! Iiiih! In till Stadsbiblioteket med Emilia för att låna "Sin noticias de Gurb", vidare och fixade diverse. Hem till farmor för att lämna över mitt projektarbete och hjälpa till lite med datorn och skrivaren. Emilia, Ragna och Karro kom över på kvällen för smoothie och häng. Jag och Emilia ses inte förräns i Augusti igen... Tror jag hinner träffa Ragna innan jag drar dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0