Mitt lov. typ.

Är lite seg, lite förkyld, lite uttråkad. Bloggen går lite på sparlåga men för att jag själv ska kunna kolla tillbaka i mitt arkiv: julafton var jag hemma med familjen+faster m. familj och farmor, annandagen var vi hos mormor och sov hos kusinerna, träffade Emilia dagen därpå, sedan har jag mest slappat. Åkte pulka med jossan och August natten till nyårsafton och på nyårsaftons kväll så åt jag middag hos någon Josefin(?) med Siomonn, Simeon o co. Sedan iväg till Johan o hängde med Lelle o co. Lelle ska flytta till Karlstad...

Dagarna efter nyår jag jag chillat galet så jag är förkyld, hängt med Lelle och Jossan för lite vsfs 2009. Emilia och Laura kom hem från Barca den 4de så har hunnit luncha med dem + Guga. Jag, Emilia och Guga bowlat och sedan stack ajg iväg på middag hos Shabnam med en del från klassen. Igår var vi över hos famor för middag och sedan kom Emilia hem hit för chill, mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0