Bra helg

Haft en riktigt solig helg faktist. I fredags fick jag först ett samtal från onoff, ska dit på anställningsintervju imorgon kl 10. First ever! Sedan fram emot kvällen drog jag hem till Jossan och gjorde mig iordning, vi kilade iväg till Nype. Träffade på Danne och co samt Alex. Var trist så vi bestämde oss för att gå till det där Lobby. Ah. Galet mycket folk, efter typ 10 min i kö kom Emilia och hennes kusin, stod ytterligare i 5 min och sen drog vi. Mobbat.

Så vi kilade ner till Collage och deras nyöppning med "strikt 25-års gräns". Yeah. Var inte en kotte där, vi mötte upp Emilias kompis, var lite folk inne på deras vip (supersvettigt ställe, lågt i tak, tråkigt folk. The grabber bl.a.) men efter nån timma drog vi vidare till V. Också galet svettigt och sjukt mycket folk. Har aldrig sett det så knökfullt. Sedan till Hells som var roligt för att vara hells. Drog hem till Emilia och sov:)

Vaknade upp hos Emilia, de började städa, vi kilade ner och köpte mat, lagade lunch och sedan kom hennes föräldrar hem från Polen. Mys! Så hängde kvar där ett tag, sedan hem (i ösregn men en jättesnäll man lät mig gå under hans paraply. wait am I in sweden? are you sure?) fixade mig, käkade middag och sedan iväg ut till Viggbyholm för att fira My och hennes kompisar. To be honest var det en ganska seg fest men jag underhöll mig själv så gott det gick. Ringde pappis vid 01.03 varav han sa att sista chansen att komma hem kommunalt var roslagsbanan som gick 01.11. Gah! Drygt 1 km but I made it!

Idag har jag bara chillat. Hade tänkt sticka ut och springa (har varit sjukt duktig och sprungit varannan dag nu i 2 veckor) men har ingen orka what so ever. Gick på promenad med mamma och pappa, käkade lunch med Kleptus (Kleptoman+Fildus=Kleptus=Matilda) och Freddie. Nu chilalr jag ännu mer, tänkte kolla på ett criminal minds avsnitt! Yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0