Kompis det går bra nu

Det rullar på. Var och hämtade T&C på dagis igår, lugnt och skönt jämfört med de spanska barnen. Ingen som blev sur (annat än som vanligt när det är dags att borsta tänderna. Till Carlas försvar väckte jag henne för att göra det..). Barnen somnade ca halv 8, mamman kom hem vid 9, hon kände stickningar i armen och tryck över bröstet, fick prompt säga åt henne att det inte gjorde något att jag behövde sitta kvar nån timma längre tills pappan kom hem. Så hon for iväg till St Görans. Smsade henne senare och hon sa att det inte var någon fara med hjärtat iaf.

Fick en jättefin blomvas och en bukett rosor i försenad studentpresent. Promenerade hem då jag fått punka på cykeln. Några skitungar försökte slänga äpplen på mig?? what Kom hem, kollade mailen, har kommit in på nybörjartyska på SU, goodie, ska bara läsa litegrand och sedan tror jag att jag kan tenta av den :). Såg dessutom att kurslitteraturen är samma bok som jag redan använt plus en enklare version av den. Så ska kirra boken, läsa färdigt hela och sedan tenta. Goodie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0