Grönis

Jag och Fildus ska på Grönan ikväll, enda problemet är att hon inte svarar i mobilen... Har iaf varit och lånat massa böcker på Stadsbiblioteket då min historialärare har bestämt sig för att byta research question åt mig, 2 veckor innan due date. Till detta hör att vi har jobbat på detta sen februari. Får vänta med att berätta för honom vad jag tycker om honom, bara 46 dagar kvar.

Annars är det ganska så lugnt, var på galapremiären av Hierro med Jossan i onsdags och sedan avslutades kvällen på Café Opera. Drog dock hem tidigt, körlektion morgonen därpå. Jag kan växla mellan ettan och tvåan, bromsa, gasa och backade t.o.m. två gånger. Allt skedde på farmors parkering, hehe.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0