Españaaaa

Yeeesssss..... Gissa vad jag ska göra i sommar??? Au pair! I Spanien! Har hittat en jättehärlig familj (eller mamman är de åtminstone, hon är den enda jag pratat/skypat med) som bor i Barca men ska tillbringa sommaren i deras sommarhus och vill att jag ska joina dem. Juli tills början av augusti. Nu är det bara att hålla tummarna för att alla detaljer fixar sig för nu är jag så sjukt taggad!!


På båten på väg till Tiran Island för snorkling på påsklovet. Haha, Marcus slaggar i hörnet..


Kommentarer
Postat av: vispen

Det låter ju hur roligt som helst! Berätta mer om det när du har varit där:) Jag ska förmodligen åka till Grekland på ett dataläger i sommar, där kommer vi prata engelska men det kanske kommer några från Spanien, vet inte men i så fall får jag prata lite spanska med dem:)

2010-05-01 @ 13:02:11
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Linn

ELSA wow det låter ju toppen!! :D hoppas verkligen att allt faller på plats för dig ^^

2010-05-02 @ 18:40:52
URL: http://linnrosen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0