44 dagar kvar; 29 skoldagar

Plugghelg de-luxe. Har läst massor av historia, läst i min spanska bok Como Agua para Chocolate (typ 20 sidor kvar eller nåt?), läst i min tyskabok, skrivit ner ordlista till tyskan, skrivit introduction+outline till historian, läst fysik, räknat fysik och sist men inte minst fixat min inbjudan till studenten. Kul helg!... Närmsta veckorna blir nog ganska kaotiska; historiaarbetet ska in om ca 2 veckor, vår skiva är den 4de, den första ska jag hem till Linnea på försenad födelsedagsmiddag, valborg, mösspåtagning men först ut är...... Hoffmaestro spelning på Café Opera på torsdag. Jag är taggad som få!!!! Ragna har skvallrat om att en av dem är snygg.... måste googla... whatever. Vi ses när jag får lite dötid över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0