Vampyrtönt..?

Tyska på morgonen idag, sedan var det iväg till Slussen för att käka lite med killarna i klassen. Båten till Grönan, skulle egentligen sitta på någon seg föreläsning men... Seriöst, om inte ens vår lärare stannar för att lyssna, why should we? Hann med att åka det jag ville iaf, allt kändes lite småtråkigt efter Six Flags om jag ska vara ärlig.. Insane var helt okej iaf.

Jag, Emilia och Simeon drog vidare till Rålis för att kolla på karnevalen. Min lillasyster pratade inför hela kungsholmen och fick ner nästan alla för att dansa på en grusplätt. Say what? Till Alvik, glass, Emilia försvann, hem. Nu sitter jag hooked på True Blood igen. Känns aslöjligt att jag fastnat för en så surrealistisk serie menmen. Är inne på 7e avsnittet på andra säsongen så snart måste jag väl stanna upp lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0