Snabbsnabb

Igår var det bara en lektion. Engelska, satt och lallade hela lektionen. Hade nämligen gjort läxan som han bett oss om till skillnad från resten av klassen. Lallarskola. Sedan drog jag, Jossan och Ragna till stan. Skor och halsduk från HM. Är lite småkär i skorna atm, urlöjligt men whatever. Nästan så att jag lägger in en bild på dem. Nästan.

Sedan var det hem hit för lunch (jag gjorde tomatsås!) här hemma med Ragna och Lelle och sedan fort iväg för att hämta T&C. Älskar de ungarna! C när jag kom till dagis: "Eeeeeeeeeelsssaaaaaaaaaaa!!!!" och sprang emot mig med öppna armar. Vi chillade med Ragna o hennes barn och sedan hem, kapplöpning med deras föräldrar som kom hem samtidigt! Hem, käka, fixa, iväg.

Mötte upp Sarah, hem till Sam, insparken. Svettigt. Jag och Fildus drog runt 12-halv 1, var rätt klar med alla fulla ettor by then. Te och rostisar, mys. Upp halv 8 imorse, Skansen, björnar och skriva ner deras beteende. Hem till Finis, baka scones, chilla. Hem, chillchillchill. Har precis gjort min tyskaläxa och ska sätta igång med lite spanska tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0