Snyggveklassen

Helt ok dag, torsdagar är min grej. 08.20, tyska. Lallarkurs egentligen, idag fick vi ett läxförhör, fick spela upp något jox (med manus) och sen någon hörövning på 5 min. Annars var det mest chill, film och mer chill. Fick dessutom tid på oss att göra läxan vi skulle gjort tills idag, seriöst? Whatever, sen var det Bio. Typ chill där med, babblade om naturkatastrofer made by scientists.

Lunch, religion. Totaltrött på en lirare i klassen, orkar inte med människan längre. När blev vi vänner? Sen när lyssnar jag på när du pratar? Sen när förföljer du mig? Sen när vill jag vara med dig? Tycker jag har visat så grymt tydligt att jag inte kommer överens med personen, men icke. Att h*n dessutom ska upprepa allt jag säger när vi diskuterar gör det hela ännu lite mer intressant. Not. Är superirriterad. Kul.

Hade ingen lärare i history men hade en in-class-assignment så var bara att gilla läget. Styrde upp skolfotot också, Simpsons. Classic. Sedan har jag dessutom sett till så att jag ska få fixa med bilder och filmer till vår studentskiva. This is gonna be GOOOD! Satt och kollade igenom gamla bilder igår..

Fulla tjejer som kissar, fjortisposer, fuldagar, någon som förlorat på Singstar och springer runt utomhus i underkläder, vår första dag i skolan, fjortis-ego-foton, presentationer, den kända bilden på Emelie och en hel drös med filmer. Note that detta är det jag har, ska samla in från hela klassen. Detta är något ni sent kommer att glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0