igåur

08.20 började jag med spanska igår, film. Biologi som var rätt intressant, var dock mest involverad i skolfototemat; vi kommer vara gula..igen! Lunch där det var någon slags.. ja.. Kycklingsoppa hette det men det såg ut som någon redan ätit kycklingen och kastat upp den igen. Mysigt.

Fysik som var kaos som vanligt, lång rast då Emilia och Farre passade på att utöva sina pranks runtom i skolan. Underbar film. Sedan var det Project work där jag snackade med min handledare och sedan drog hem. Är lite halvtaggad på det där med projekt helt ärligt. Ska iaf jämföra blindas och seendes sinnen så ska passa på att snacka med Nina och Vispen ikväll!

Efter skolan var det hem och skriva ut fakta om projektet och sen chilla. Jag och Matilda tog cyklarna till Brommaplan, köpte godis, till Islandstorget för att hyra film och sedan hem. Slumdog Millionaire blev det, somnade dock i slutet, var sjukt spännande mn kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Såg klart det nu imorse ist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0