Ich habe meine Getränke getrunken

Har haft så sjukt kul med min tyska Farnush som bott här i nästan en vecka. Massor med insiderjokes, bilder och minnen. Saknar henen redan, vi klickade superbra och hon trivdes dessutom med alla mina kompisar :)

Snabbt om veckan: måndags cyklade jag till och från skolan hämtade Farnush på kvällen. Tisdags var det skola, Emilia hängde med hem på middag och sen drog vi och fikade. Onsdags, skola, Shabnam tog med Farnush och shoppade, ut på klubb onsdag på kvällen. Torsdag var det mössprovning på morgonen, eftermiddagen tillbringades i stan för fika, Shabnam över på middag, somnade runt 10 då vi var helt slut. Fredags var det ingen skola, sthlmrundtur, Sthml Ice Bar, middag med farmor, förfest hos Danne och sedan Huset. Lördags (igår) tog jag med henne till centralen för att säga hej då. Segt, är lite för tyst här hemma nu. Nu: fysik.

Kommentarer
Postat av: anonym

skriv lite om roy

2009-09-27 @ 18:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0