Grym helg

Barnvakt i torsdags, gick sämre än vanligt faktist. Antar att jag var för trött. Sabbade sista frågan på fysiken i fredags, försökte göra problemet som min lärare skulle ha gjort det = fail. Glömde att han inte lärt mig något på 1,5 år... Kvällen blev helt ok faktist. Erik fyllde ju år så, började hos Jossan med henne och Sanna och sedan drog vi ut och mötte upp Erik+crew. Wokhouse och sedan Pilot. Inte riktigt min grej men jag hade kul :D. Men inte hade jag väl tänkt gå till samma klubb som bajsie.

Sov hos Jossan, upp någorlunda i tid och drog hem för att duscha och fixa. Iväg till Snyggbert där vi styrde klassfest som blev grymt lyckad. Nästan hela klassen kom och vi hade sjukt kul. Drinking games och dans. Jobbiga Stunafolk kom senare=fail. Whatever; jag, Fildus och Simeon slaggade över, drog hem hyfsat tidigt och sedan har jag chillat och pluggat. Men som sagt, grym helg.


Erik, birthday boy, langar posen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0