Geek

Börjar få ordning på pluggandet nu, har någorlunda koll på historian, tyskaprovet är tydligen imorgon så det ska jag plugga under kvällen. Spanskakapitlet har jag bara ett par sidor kvar på så det fixar jag på tuben imorgon. Livet rullar. Chill helg btw, fredags käkade jag middag hos Jossan sen drog vi till Ragna och kollade på idol med henne, Emilia och Farre.

Upp tidigt på lördagen, chill, drog in till stan med Emilia, chill. Hem till farmor för att hämta böcker och lämna proviant, hem, käka, iväg till "Copperfields" för att kolla fotboll. Segt, Emilia var tvungen att dra, Swe förlorade mot Danmark (för den som missa det) och jag åkte hem och tjurade. Glassincident vilket slutade med cykeltur till Råcksta och sen slockande jag på soffan. Söndagen var det chill och plugg.


Bild från Skansen i våras. Älskar färgerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0