Life-update as usual

Ahhh, ligger hemma i min nya säng och myser. Life is sweet. Dvs om man blunder för högen med plugg som jag ska få gjort den här helgen, project work, religion essay, prepare for spanish and physics test och kanske some English C to top it off. Borde väl sätta igång med mitt tyskaprojekt också. Får ta och göra en lista, ragna har smittat mig.

Veckan har vart chill iaf, ledig i måndags då jag pluggade, skola tisdag och onsdag men hade bara en lektion på onsdagen (exklusive en idiotisk håltimma..), på kvällen drog vi ut för att uttnyttja att vi hade torsdagen ledigt=Collage och sedan Village, och sen studiedag på torsdagen också. Hängde med farmor på torsdagen, käkade sushi, fixade med hennes dator och satt och pratade. Mys!

Seg dag idag, spanska-prata-prov-typ på morgonen, sedan bio då vi vaccinerade oss (oss=inklusive mig), fysik då vi gjorde nada as usual och sedan project work. Fick ingenting gjort på project work dock för vi satt och kollade på ett föredrag om referencing i 100 minuter.. yey. Well nu ska jag käka och sedan kommer snyggbert och emilia (och farre??) hem hit och bakar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0