Bra helg ändå

Sitter hemma själv, familjen är iväg till faster med farmor men jag är förkyld så stannade hemma. Vill inte smitta ner farmor! Helgen har vart helt okej iaf, min plan var att inte göra någonting och bara sova men självklart gick den planen i kras. I fredags vann jag plats på vip-listan för le bon palais 1-årsfirande. Drog med mig Ragna och vi hade jättekul, träningsvärk i benen igår:S.

Igår firade jag min lilla Pissabelle som har fyllt 18. Summasummarum av hela kvällen: supertrevligt och Naths satte sig i en bit tårta. höh. Sen var det hem o chilla och städa rummet. Har äntligen beställt en ny säng så nu måste jag städa iordning mitt rum så att jag kan ta ett par kort på sängen och försöka bli av med den. Någon som behöver en våningssäng? Kompispris just för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0