Helgmys


Sommarklänningen åkte på i torsdags då släkten var över på tårta o kalas



Så först hängde jag med släkten, middag med familjen och sedan drog jag hem till Max där vi kollade på Kill Bill, som för övrigt var rätt bra faktist! På fredagen drog jag in till centralen och letade efter en klänning och gick och träffade Anna som stått och sålt kringlor och Strudlar vid Sergels torg :). Köpte lite pärlor i Pärlshopen som höll på att stänga = 70% på allt.

Hem för att sova lite, Roy och Jonathan kom över vid halv 5 så vi satt och pluggade fram till halv 11. 6h och matteprojektet är snart färdigt! Dock hade vi ett litet pizza-avbrott mitt i. När de drog raceade jag ner på cykeln för att hyra Schindler's List, satt o grät till den halva natten. Yay.

Lördagmorgonen läste jag svenska, gjorde färdigt tyskan, började med engelskan, tittade på Schindler's List igen (skolprojekt) och chillade hemma resten av dagen med ett kort avbrott för att åka till Barkaby. På kvällen åkt jag över till Annurt o chillade hela kvällen/natten med henne och Emilia. Hade det sjukt mysigt, satt på ett tak o snackade till 2-snåret o sedan hem till Anna o sova.

Armband, Anna och Emilia på bussen och sedan på taket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0