The water in a lake

Sitter med matteprojektet fortfarande, min lärare tyckte jag skulle jobba lite mer på det då han tyckte det såg ut som att jag aimade för högre betyg. Så mattemattematte. Har iaf lite bättre koll nu än innan.

Var ju iväg på Philips skiva igårkväll, rätt mkt stela människor (påminde lite om ett mellanstadiedisco i början med folk som satt längs med väggarna...) men jag och co hade kul ändå! Missade sista tuben hem (ofc, as always) fick promenera över tranebergsbron till Alvk för nattbuss. Hem. Sov 3h, upp o duscha. Tyska. Matte. Lunch. Kemi=film. Rätt chill dag faktist, sket i att gå på fysiken då vi är färdiga, skööönt. Känns som om det vore fredag faktist :)

Satt o pratade med Mia ett tag, allt och inget (Josefin, du saknas i konversationerna och dessutom kan jag meddela att Mia vet massor som inte du vet atm. Få tag på mig!). Mötte upp Max o så drog vi hem hit o käkade kanelbullar (samma misslyckade som jag bjöd på förra helgen...). Jag lyckades somna en stund o sedan segade vi framför tven ett bra tag. Max drog, fiskgryta till middag. Nu, Augustana och min miniräknare


Superseriösa Anna på svenskan och sedan Snyggbert (aka Ragna, Ragnurt, Ragmeister) som har tagit bort sin tandställning och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0