Taggad på matteprov

Jag är faktist ovanligt taggad på matteprov:S. Är helt sjukt, vill bara att det ska bli morgon och jag ska få skriva det där jäkla provet. 4h och sen är det över. Kanske bör nämna att detta är mitt sista matteprov, ever. Blir inge matte E så detta är slutet. Wow, känns ganska underligt faktist. Sista.


Bilder från lördags, innan skiva


Kan dessutom berätta att jag fick följande sms av mams förut idag:

"Hej. Ryktet på stan säger att radion i morse sa att elsa xxxxxxxxx vunnit, var visst ngt festställe. Hlsn. maaama"

När jag kom hem lyssnade jag igenom diverse morgonshower och insåg att jag ju anmält mig till radio 107.5 tävling om biljetter till deras 1-års fest på Café Opera med bla Basic Element och han snubben från Idol (Måns tror jag det var?). Snacka om att jag är taggad? Haha, Ragna har första tjing på att gå med mig iaf. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0