New shoes again


Lockade håret inatt, såhär ser ni mig på konfirmationen imorgon!


Köptes skor och ett armband efter skolan.


Fick ju ett jättefint halsband av barnvaktsfamiljen (försenad födelsedagspresent) igår, dock var det lite för långt och eftersom mamman prompt sa att man måste byta om det inte känns "rätt" så blev det ist till ett armband. Hon är så sjukt gullig!

Engelska commentary idag=får inte komma sent. Jordens förseningar på gröna linjen, förväntades gå till Åkeshof (say what?). Snälla mamma skjutsade iaf mig och Emelie dit, MASSOR av folk. Ingen ersättningsbuss. Men så när vi stått där i typ 5 min så kommer bussen, vi står en bit bort från klungan men efter att jag fyrat av ett Elsa-leende så stannar chauffören framför tårna på mig=sittplats=guld! De sköt upp provet 30 min så vi kom i tid. Flyt i oflytet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0