Lillsis 16!


Numera hänger även ett litet Eiffeltorn på Sabo-armbandet!


Detta är alltså min lillskrutta. Kärt barn har många namn; Matilda, Tilda, Tild, Tilds, Tildus, Mark, Fildus, Kapten Filling, Matlutten, Matildis, Tildis, Estupido, Tlutten, Dumdum, Lilfisan osv. Det jag egentligen ville säga med det här inlägget är att jag älskar henne massvis (trots att hon stjäl min cykel, hårnålar mm) och att hon inte bara är min bästa syster utan även den bästa systern som finns på jorden. Vi kommer ha så grymt roligt i sommar, 24 dagar kvar tills vi drar och gör USA. GRATTIS FILDUS, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: kusin lovisa ;d

grattis till kusin TILDUS !

haha, oj vad många smek namn ;oo

haha, kom på ett lillemor jobbig ;d

<3 hälsa

2009-05-21 @ 23:58:25
Postat av: kusin lovisa ;d

grattis till kusn TILDUS

haha, ojoj det var många smek namn.

kom på ett till, lillemor jobbig ;d

hälsa :)

2009-05-22 @ 00:00:02
Postat av: kusin lovisa ;d

hehe, oj jag trodde inte ena kom fram, så det lbev två ! ;)

2009-05-22 @ 00:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0