Uppdatering till Izabelle

Izabelle förklarade precis att jag inte dör av att uppdatera. Sicken tur, då vågar jag ju skriva lite om senaste tiden då ;) <3

Kemiprovet är alltså över. Fredagen jagade jag o tjejorna present och sen var vi på födelsedagsmiddag/fest hos Beccis som fyllde 18 på lördagen. Kvällen slutade hos Chris, sov. Drog upp sjukt tidigt på lördagen o gick runt lite i stan med Emilia. Hemåt. Kvällen var det "Cattens" här ute i Bromma för att fira Jonte som fyllde 20 den 26. Hade riktigt roligt, dansade o babblade.

Söndagen var det dega som gällde och sen drog jag hem till Lelle som som sagt fyllde 20. Han visste inget dock utan jag o hans polare drog dit för att överaska honom :). Han blev glad o vi blev bjudna på tårta, champagne och mat lite senare.Uratade i någon slags origamitävlig (wtf?) och sen chillade vi tills Lelle slängde ut oss.


   



Måndagen var piss. Började första lektionen i datasalen därmed slapp vi fysiken. Glömde mitt (rosa, matchande) headset till mobilen där. Lunch då jag var med killarna o spelade fotboll trots att det var snorkallt. Engelskaläraren berättade glatt för oss att vi skulle skriva en essay om Macbeth på lektionen. Insåg att jag glömt headsetet så gick ner efter lektionen o inser att någon har snott det. kul. Jefla tattar-ungar (op1?!)

Spanskan kommer jag in och inser att vi ska göra ett oförberett prov. Jätteroligt, verkligen. Höll på att bryta ihop, snackade med Lelle som berättade att han redan beställt ett nytt rosa headset till mig :). Mötte upp honom i vby, fikade köpte några baslinnen, sniffade deos och käkade middag på Subways (Shiaaaat vad mång val man måste göra: Storlek, fyllning, bröd, dressing, sallad, efterrätt, dricka... Jag höll på att få spader) och sedan hem.

Idag hade jag svenska, nationella imorgon. Kul. Läraren totalignorerade mig halva lektionen, satt uppe med handen i luften i seriöst 15 min medan hon valde typ 10 pers innan mig (varav en tjej hon lät prata 3ggr utan att bry sig ett piss om mig). Så när vi sedan gick ut ur klassrummet var jag så fly förbannad (Hey, heter man Elsa får man använda gammeluttryck..) att jag höll på att börja grina.

Lunch och sen promenerade jag o Ragna runt i Rålis och käkade glass. Mumma. Ragna påstår att jag har en thing för killar som är 20+? huh? Sen skippade vi matten för Elevrådets årsmöte och så missade jag nästan hela tyskan också. Skönt faktist. Tittade in hos vaktis på vägen ut. Någon hade lämnat in halva mitt headset men behållit mikrofonen och delen som man pluggar in i mobilen. Härligt. nat.


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Läste igår men glömde kommentera.



Ska vi slå dom som tog ditt headset? I say HELLYEAH!

2009-04-01 @ 09:52:49
URL: http://izabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0