Birthday-weekend

Har haft en sjukt bra födelsedagshelg! Skola i fredags, kemi där de sjöng för mig o kemilabb där jag trodde jag skulle svimma men jag lever! Släkten kom vid halv 7 så städade en massa och sen in i duschen. Så kom släkten o jag öppnade paket, vi käkade och sen tog jag med mig alla barnen upstairs för att leka. Lekledaren Elsa satte igång Twister, brottningsmatcher,  armbrytningsturnering och Limbo. Yay.


Ner för att käka tårta och chilla ett tag o sen upp igen. Hann snacka med Ragnis någonstans därimellan också. Släkten började droppa av runt 10-tiden så jag ringde Lelle och bstämde mig för att möta upp dem på "Huset" i Gamla stan. Väl framme i Gamla Stan tog jag fram min lilla karta som jag hade skrivit ut och hittade en snubbe som fick agera min kartläsare. Supersnäll var han iaf och följde mig nästan hela vägen dit :)

Hittade ändå inte så ringde Lelle som meddelade att han såg mig genom fönstret, skillz. Så Lelle fick in mig sjukt fort på något sätt ("Ser du killen framför dig? Ge telefonen till honom så får han ta med dig in"). Hade riktigt trevligt, drev med nån tönt, dansade, snackade och när vi var påväg att dra så mötte jag ingen mindre än min granne Micke. Haha otippat! Mot Brommaplan där vi köpte mat i den lilla kiosken och sen promenerade vi hem till Danne o käkade. Sedan vidare mot Lelle's där jag somna med en gång.

Vaknade som vanligt vid 10 och började gnälla om te, vid halv 12 fick jag liv i Lelle så käkade vi frukost och sen var jag tvungen att  dra. Fixade som en galning, sista minuten stack jag iväg til Brommaplan för att fixa det sista. Så kom hela mitt lilla kompani över, vi gjorde pizza. Sen var det presentöppning, fick massa mystiskt och massa fint :). Mitt i allt söp de ner mig så jag mådde inte topp. Runt 11 tiden fixade vi till efterrätten som dock Becca missade då hon...sov.

Lelle kom över också och var med på lite efterrätt. Så drog väl alla runt 1-tiden förutom Lelle o Becca. Så jag o Lelle satt(han satt, jag städade) o snackade skit tills jag höll på att slockna o körde ut honom. Becca väckte mig vid 9 så chillade vi vid tven hela dagen till typ 3 då hon drog o jag satte igång med städningen. Nu är det iaf skrubbat, dammsuger och klart! Käk. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0