Nu kör vi

Dagen har gått förbi i slöhetens tecken igen, men vad fan. Det är så grymt skönt! Gjorde smoothie med lillsis till frukost, degade, omelett till lunch och sen runt 4-5 stack jag ut o joggade. Har fått tillbaka min spring-knäpp, grymt skönt! Så hem, käka middag och sen smoothie igen. Känner mig nyttig (om man bortser från att jag o Izabelle käkade massa godis igår o jag knarkade salta pinnar, haha.).

Så nu ska jag försöka vara lite nyttig hela våren, har siktet inställt på Tjejmilen i sommar! Naths och Izabelle: obligatorisk närvaro och medverkan! Försökte få med Matilda också men hon totalratade min idé med ett klagotjut. Hepp.


Hahahaha, har min kompis humor eller vad?

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Riktigt stilig är du ;)

2009-03-16 @ 18:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0