I get knocked down, but I get up again

Började dagen med svenska där vi förberedde oss inför nationella, sen var det classtime och lunch. Hittade Becca o några av hennes kompisar utanför the lunchroom där de satt o gjorde chokladbollar. Gott men självklart resulterade det i negerbollskrig. Roy. Satt o chillade ett tag, Babak o Roy bråkade med mig o garvade (film finns på fb -.-). Sen hällde vi lite vatten på en bänk o lurade Babak att sätta sig i det, mowahahaha. Ägd.

Matten gick okej, hängde med iaf, tror vi ska börja med integrering snart :S. Tyskan var riktigt seg, precis som vanligt alltså. Efter skolan var det till Fridhemsplan och sen till Odenplan för att leta paket åt Pipoe som fyller år imorgon. Sen till Fridhems där jag köpte en jättesöt tröja. Lite osäker på om jag kanske ska byta till en större storlek dock, bomull så lär krympa :/. Får väl pallra mig till stan imorgon.

Här hemma har jag chillat och läst massor med spanska! HAr bara 10 sidor kvar på boken nu! YES! Gjorde smoothie nyss också. Kiwi, mango och ananas. God men ser rätt äcklig ut ;), ljus gulgrön sörja...

Kommentarer
Postat av: mathilda

ahhaha låter mumsigt med smörjan x) <3

2009-03-20 @ 11:19:52
URL: http://mmathi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0