18

Har precis fått te på sängen av mamma, pappa o lillfisan, kan ju typ ite käka nåt för då mår jag illa så får väl bli såhär;). Gosh, jag är 18 år. Vuxen. Herregeud jag har levt 1/5 av mitt liv nu för tusan! Alla frågar hur det käänns och växlar väldigt måste jag säga, ena stunden är jag astaggad, sedan småorolig över allt ansvar till att sen bli förvånad över att jag faktist är 18. Wow.

Fick iaf söta presenter på sängen, hade inte önskat mig något speciellt då vi jag redan vet att mams och paps kommer betala körkortsgrunks som en slags 18-års present. Fick iaf en svart liten väska som jag tänker ha på balen (vi har ju vår prom på måndag och jag ska gå med Tobbe :D), prenumeration på Glamour, en guldberlock med swarovskis och från lillasyster fick jag ett penselset från Too Faced som jag suktat efter forever.




Kommentarer
Postat av: Anonym

ska prova att kommentera ändå -.-



GRATTIS DIN MUPP ! :d <33

2009-03-06 @ 17:14:54
Postat av: Linn

hallo hur ar det? :)

wow ska ni har prom nu?:D trodde man hade dom typ i slutet av skolan, mer da man slutar lixom ;P haha men vem ar tobbe?;D nagon speciell kanske?^^

puss

2009-03-07 @ 08:34:54
URL: http://linnrosen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0