Världens bästa sommarlov coming up?

Jag har haft världens bästa start på mitt sommarlov, kunde inte ha haft det bättre! Jordgubbar till frukost igår som sagt och sedan bakade jag och Ragnurt rabarberpaj, Max kom dit han med för att chilla så vi käkada paj, glass och drack saft i solen. Solade sedan i Ragnas urfina trädgård (tänk er tusentals prästkragar, rabatter, potatis, jordgubbar, krusbär, vinbär, hallon, lummiga träd och en jättestor gräsmatta. I love it!).

Jag och Max drog oss mot stan, hem var för sig, packade, middag med familjen, stack hem till Max o kollade på film på kvällen, urmysigt, sov där, vaknade o chillade kvar där till ett, Donken, hem (i ösregn), slöa framför tven, middag med familjen och nu kollar jag på CSI. Fantastiskt!




Ragna och Nixon, Ragna, favoritbild på Ragna samt Ragna o Max som solar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0